Sunday, May 10, 2009

hai panehnya... sekarang nie musim panas agaknya.. letih kepanasan.. berpeluh2..

kemalasan meyelubungi diri aku hari ini.. satu kerja pun tak jadi.. aku duk melepak depan pc chating ngan anak and a few friends, sambil baca blog2 orang yang aku sendiri pun tak kenal.. saje suke-suke nak baca.. bangun awal, tapi tergolek2 sampai tengahari.. sarapan pun tak.. tengahari just take a cup of coffee, 2pc wheat bread with an egg.. sambil melangut tgk melodi... tak sedapnya la roti nie.. tapi nak buat macam mana.. diet punya pasal.. balun jer la..

aku rasa kejap jer dah malam.. lapar.. so aku kua makan kue tiaw tom yam.. makan sikit dah rasa kenyang aku pun tak tau kenyang ker sebab tak selesa sebab aku berpeluh2 kepanasan (ok la sebab aku pun tgh diet nie).. macam mandi peluh aku dibuatnya.. balik dari makan aku pusing2 dulu kasi sejuk badan kene ac kete.. cukup la.. nak pasang ac kat umah belum mampu.. hehehehehe...



nyam..nyam.. tom yam yang sedap..



Malam nie aku tak kua jalan2, dah 2 malam aku g uptown danau kota. Terbang gak la duit aku duk beli baju2 kat sana.. leh tahan gak qualitinya.. x menyesal beli la.. murah pun murah...




legging itam n putih RM18/each aku pilih untuk aku matchkan
dengan beberapa helai baju yang ada


sweater RM28 'n' t-shirt RM15 that can match together


last but not least.. a RM10 purse.. hehehehhe
kalau kat opis tu jual dalam RM28 lepas kaw tim



tonight tido awal... sok nak keje.. so gud nite my diary..

lots of love for mom, dad n kids. babai...