Monday, May 18, 2009

HaRi YaNg BeRaNgIn


tak de angin.. tak de ribut.. tiba2 aku jadi kabut.. kabut angin kus kus.. kawan aku kata kabut serangkai mawar.. hekk dia mawar.. habis angin2 memenuhi badan aku.. bende silap sikit jer aku hembus angin aku sampai aku lak yang naik semput...

hai.. apo kono eh la ekau nie milah.. angin tibo2.. angin satu badan, batu naik kepalo...

hai bulan.. kalau nak datang... datang yo lah.. tak payah la anta angin pengkabaran bagai... kesian aku nie dok terbakar jer.. beron..beron...

so aku kene pujuk diri aku untuk lebih releks... tarik nafas... hembus... tarik nafas..... aaaa.. legenya


releks cam nie.. bestnya.. aman.. tenang.. seksi.. ekekekekekeke


semalam ada orang call aku, tah sape2 tah.. aku tak kenal pun.. tetibe cakap nak kenalan.. eee.. takutnya.. jgn la sampai pisang berbuah 2-3 kali.. ini sume perangkap lelaki.. org2 cam nie la yang menakutkan aku..


cam biasa la.. jual minyak ngan aku.. ingat aku nie orang minyak ker.. lelaki nie kalau pasal mengayat ppn memang no. 1. Ayat mmg tak hinggat.. Ayat jgn tak ayat bang.. aku dah leh baca sume ayat2 tu.. sume dah ada dalam kamus aku.. siap dengan makna sekali.. apa yang diucap tu mmg sebenarnya tak de maknenye.. hehehehehe...poyo jer lebih..


i suka ppn macam you sebab itu ini.. begitu begini..

uuu.. power tu ayat.. kalau ppn tak kenal lagi dunia lelaki sure caer...n aku sori ler yer.. meluat lagi ada.. nauzubillah..


kite keluar makan malam la ek

Sori la i tak makan malam

tak per la cam tu.. kite minum jer.. kalau u tak makan.. i pun tak nak makan..

ai cam tu pulak.. u nak makan.. makan je la..

tak leh la cam tu.. i ikut u.. kena la ikut u sebab i suke kat u...


eee.. cam P****K jer ayat2 tu kan.. geli geleman telinga aku.. menari2 bulu ketiak berok...

Larikkkkkkk.... chow...