Monday, May 11, 2009

rocknye monday aku hari nie.. pepagi aku dah tepacak kat opis even lagi one hour time aku sepatutnya masuk opis.. uuuu.. 7.30am aku dah sampai... suspect tul.. heheheheh... biar betik.. walaupun malam semalam aku tak dapat tido lena sebab kepanasan dan menjadi ratahan nyamuk sebab aku bukak tingkap luas2 mengharapkan angin sejuk masuk, tapi nyamuk lak yang masuk.. tapi aku berjaya bangun awal..




Aku terus pk, apa aku nak bfast sebelum aku mulakan kerja2 aku yang tergendala masa hari jumaat ari tuh.. ingat nak makan kat kedai depan dewan, tapi sampai sana jer kedai dah bukak tapi tak de apa2 yang boleh aku makan.. last2 aku terus ke kedai mesra yang sangat la mesranya aku beli nasi goreng 1/2 polisterine.. n aku beli nescafe'0'. Jalan balik ke office belenggang kangkung sensorang.. ekekekeke.. sampai kat opis aku buka la nasi goreng tu, bila aku tgk cam masak ala2 tangkap muat jer.. tak de apa pun dalam nasi tu.. kosong jer.. last2 tong sam pah yang makan.. aku minum nescafe '0' jer.. hampeh la pak cik nie.. jual nasi cam tu... tak berkat.. tak per la.. aku gak yang ngok beli tak tengok2..




kerja aku cam biasa la.. tgk boss aku bz giloz.. aku pun bz gak dengan kerja2 yang dia bagi.. memasukkan sebut harga yang ada dalam laman web.. tapi syok bz2 nie.. n aku berjaya memasukkan semua sebut harga yang ada lebih daripada 25 tender seantero malaysia... uih.. peluang baik nie untuk semua bumiputera... kejo yop kejo... kalau aku la kontaktor.. nie peluang baek punye.. sebab job sume cam best naiktaraf.. pembaikan.. etc..




tgahari jer aku dah mule terkuap2.. tak henti2 lak mulut nie menguap2 cam rimau lak aku rasa... so tgahri aku mmg tak makan.. minum JDM5 pas tau aku lepak releks kan kepala.. n restkan mata dari mengadap pc.. letih wo... pedih mate.. kul 2 aku mula keje balik.. tup..tap.. dah kul 6 ptg n waktu untuk aku balik.. sampai kat umah aku pk apa yang boleh aku makan untuk melapik perut ku yang cacingnya meminta2 untuk di jamu... mmm... aku buat bakso jer la.. tak ler heavy sangat.. letak bebola daging.. n selebihnya hanya kuah.. ok la tu..



ni bukan bakso yang aku masak.. tapi lebih kurang la.. jemput makan..