Tuesday, April 12, 2011

Kerana Contact Lens

Semalam 1/2day aku menular.. bosan seh.. jadi aku teman kawan aku nie g collect dia punya hamper. Lepas tu aku merayap ler.. g Amcorp Mall.. hehehe.. Jalan2 cuci mata.. tapi tercuci gak poket aku.. biasa la perempuan kan.. Singah beli Contact Lens.. konon2 nak melawa... beli ler yang membesokan bijik mata aku nie.. seronok lak aku.. dan2 tu aku pakai.. hehhee... singgah watson aku belasah pakai celak n mascara... hehehehe... sebab celak aku dah abis.. aku sambar ler satu.. orite la kan.. leh la mata aku jadi galak n gedik... wakakakaka

Dee call masa aku dalam perjalanan balik ke opis.. so aku bagi tau la aku beli ini itu.. *aku nie mmg mcm nie, suke cerita kat orang aku beli apa~ perangai aku nie hodoh sikit* seh.. dia kata dia tak suke orang pakai Contact Lens.. x bagi aku pakai masa jumpa dia.. so malas nak argue masa tu aku okkan jer la.. ye la tengah drive nie kalau ilang mood kang aku mula la bawak cam gam*&*#. Tapi masa tu mood aku dah terkemut2 gak la...

Sampai kat opis aku anta mms mata aku nie.. bukan banyak sangat pun beza, bukan aku pakai kale terang2..


  • "I am busy now for tender..nnt ptg sikit i call lily, k!"

  • "Yes i know.. i just send u my picture.. im wearing Contact Lens, not so bad. Im not wearing till my eyes look like gross"

  • "up to you.. Cuma I just don't like women pakai contact lens with any color.. kalau yang power nak ganti spec tu ok la.. why you need to used contact lens? It doesn't help to enhance somebody's beauty at all!!"

  • "ok la.. i just love to wear it.. I use to wear it since long time ago.. As i said.. im still a women"

  • "Whatever la lily.. as long you dont wear it infront of me or with my family.. the rest do as you like!"


  • S*#%@!!!!!


    aku malas nak balas.. sebal dah hati aku nie.. bukan aku bertukar jadi ppn sundal pun pakai bende jadah nie.. Aku dah mula dah nie.. mau aku blah jer cam nie.. sakit tul hati aku..



    WTF!!!!!!!!!!!!!!!!